Friday, March 11, 2011

You've crossed the line. BHAHAHA

1st reaction aku lepas baca terus gelak. Sebab memang kelako bila benda yang kelako, yang gila-gila macam ni kau boleh take it seriously. Dah tu kalau dia cakap dengan aku "jom kawen esok", maksudnya memang dia nak masuk meminang aku esok teruih la eh? Kan ke kelakar tu. Haha.

Patutnya kau yang kenal dia lagi lama dari aku kenal dia, patut lagi faham dia jenis yang macam mana. Gurau dengan serious pun dah tak reti beza? Kalau kau nak lecture dia bagai itu lantak kau la, tapi kalau kau nak gertak aku ni aku rasa kau ni memang gelabah. Haha. Aku ada orang yang aku suka & orang yang aku suka bukan boyfriend kau. Kenapa kau nak rasa insecure kalau kau tau dia sayangkan kau. Aku sekarang rasa aku dah lebih matang dari dulu. Buang masa je kalau aku nak reply message kau tu semua, nanti benda yang kecik jadik besar. Aku pun takde maknanya nak kacau hubungan orang unless la kalau aku dah betul-betul suka dekat orang tu sekali orang tu tak bagi tau aku dia selama ni dah ada girlfriend. Eyniweh, bukan kau sorang yang ada boyfriend dalam dunia ni. So chill lah okay. Life is too short to be serious lagi lagi pasal benda macam ni.

#teghasake

No comments:

Post a Comment

XOXOXO