Sunday, June 5, 2011

Semakin ramai sekarang ni video bloggers. Aku tak tahu dan tak faham macam mana diorang ada je idea nak cakap apa for at least once a month ke apa la kan. Aku yang ada blog ni pun ikut sedap sendiri je bila nak up post baru, kalau nak jadi kaya dengan nuffnang tu memang impossible lah. Haha. Bukan takde benda yang aku nak cakap, ada, banyak, tapi bila dah depan laptop, aku jadi pening, banyak sangat yang aku nak cakap and how hard I tried to re-write things that happened it will never be the same. Anyway, bukan aku nak menidakkan usaha diorang, cuma aku tak boleh bayangkan aku jadi one of them. I'm not too comfortable talking to most people almost everything and nothing.


Aku ni jenis-jenis homey or in other words tak berapa nak social sangat la. Aku suka duduk rumah, kalau keluar makan, aku suka makan dekat tempat makan biasa, order makan biasa, semacam ada routine. Aku bukanlah pendiam, aku takde masalah having a normal conversation dengan orang-orang lain, tapi kalau things that matter to the heart, aku lebih selesa cakap dengan kawan yang familiar. Kawan yang tak payah kau nak cakap panjang dia boleh tau apa kau fikir macam tu. Mungkin benda-benda tu semua jadi familiar jadi aku selesa dengan keadaan macam tu.


Aku pun bukanlah tak se-adventurous macam mana yang aku tulis dekat atas ni. Aku pun suka mencuba, trying new food, new places, new activities. One of the long term goal nak pergi places all around the world. Tapi nak travel places you have to be rich, yela tambang lagi, accomodation lagi, deespite you are travelling on a budget trip pun kenalah ada sikit-sikit pun duit. I'm entering the working industry soon, tapi bila orang tanya nak keje apa, aku senyap je sebab tak tau, yang aku tau aku nak jadi kaya. Hahaha. Boleh gituh?

No comments:

Post a Comment

XOXOXO